home

Thursday, June 3, 2010

His name is 'Boy'

Dah hampir sminggu kucing ksayangan aku mati..tp masih lg tiap2 pagi bgun tdo aku panggil name die,ble tsedar yg die da mati trus aku jadi sedih..tu la satu2nya kucing yang pernah aku bela,jaga dari keci sampai die mati..mandikn die,bg die makan,ble die sakit aku letak ubat,ble die demam aku bagi mkan ubat,sampaikan ble aku tdo pun die naik tdo atas badan aku..die pun tau yang aku sayangkn die..ble die hilang,aku panggil name die dari jauh da nmpak die blari blik uma..die tau tu mase mkan die ble aku panggil,hehe..tp..mngkn mmg takdir die nak mati ble die tsalah makan..hari tu,mak aku masak ikan keli goreng sambal...tah cmne kucing aku tu leh tmakan lebihan ikan yg ngn byk tulang tu smpai die tercekik tulang...ksian die 2 hari xnk makn..then,da 3 hari die xmakan aku tgk die dah lain mcm...muka die pucat,bdn da kurus...petang tu aku die hilang,aku cari smlaman xjmpe die..esoknye baru die blik..ble aku nmpk die balik trus aku amik n cbe bg die mkan..die xnk,apakn daya esok paginye die mati....='(,sdh sgt rasenye ble tgk die da tdampar kat bwh krusi tmpat aku slalu dduk..sdih sgt2,aku nangis time tu tgk die da x gerak.....skang die da xda,yg ada juz gmbr2 die je....ingt lg ape yg aku bisik kat die mase die tga sakit nk mati.."boy,klu ko sakit..aku ada tuk jaga kau",trus die pandang muka aku..xtaula samada die pham.......

No comments:

Post a Comment